edukacja wczesnoszkolna

Dzień dobry, witam Wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za systematyczne przesyłanie wykonanych prac.  Naprawdę świetnie sobie radzicie. Dzisiaj zaczniemy od ćwiczeń gimnastycznych. Pomoże  Wam w tym filmik :      https://www.youtube.com/watch?v=5PcvTkMDK3A              

W zeszycie do j. polskiego zapiszcie według wzoru:  ź, zi  .  Piszcie, jak zawsze bardzo starannie. Posłuchajcie nagrania.  

Jakie dźwięki usłyszeliście? Otwórzcie podręcznik na stronie 62-63 i wykonajcie ustnie ćwiczenia ze str. 63. Rozwijanie zdań już ćwiczyliśmy wcześniej w szkole.  W Kartach ćwiczeń na str. 59 wykonajcie ćw. 3. Pozostałe ćw. ze stron 58-59 są dla chętnych.

Czy znacie już instrumenty dęte? Obejrzyjcie ilustracje na str.127 w Podręczniku i spróbujcie odpowiedzieć ustnie na pytania znajdujące się poniżej. Przedstawiam Wam podział  instrumentów dętych: instrumenty dęte  Źródłem dźwięku w instrumentach dętych jest drgający wewnątrz słup powietrza. W instrumentach dętych drewnianych wibrację wzbudza stroik wykonany z drewna, a w dętych blaszanych – metalowy ustnik. Posłuchajcie dźwięków instrumentów dętych :

Wykonajcie ćw. 3 (1 i 2 dla chętnych) str. 102 – Karty ćwiczeń j. polski. Z matematyki wykonajcie ustnie zad.1, 2 i 3 str. 29 – Podręcznik. Proszę o przesłanie następujących zadań: Karty ćwiczeń j. polski – 3/59, 3/102.

Uczniów, którzy uczęszczają na dodatkowe zajęcia  z j. polskiego w poniedziałki proszę o wykonanie i przesłanie następującego ćwiczenia: Wybierz z podanego zdania wszystkie wyrazy z s, si, ś i wpisz je w odpowiednie miejsca w tabeli. 

Tabela